JAG UPPDATERAR 24/7!!!! INTE EN CHANS :P

Hehe jo har flummat med Elin och Ida och varit med Teij så inte orkat uppdatera här. Inom kort finns flera filmer på youtube men så länge får ni nöja er med bilder om vad som hänt :P

Teij har en sjukt söt kattunge som egentligen är en vildkatt som dom hittat på forngården (tror det heter så iaf samma ställe som Bjuråkerstämman)



Katten är inlindad i en filt ^^



Elin och jag hittade en awesome katt i båthamn :)











Hejdå katten Fireheart <3



En skylt vid svågabron ^^



Ida, Elin och jag beställde en familjepizza och delade på :)




Farfars föräldrars grav var vi och kollade på idag

 

En väg :P



Okej, nu ska jag berätta, jag är på Arlanda Hotell nu och ska upp kl 04.00 och äta frukost, sedan ska vi flyga till Mallorca :)
 
Sängen jag och Julia ska sova i (har bara inte bestämt mig för neder eller övervåning..kontakt-uttag där nere och nice med utsikt där uppe..:S)
 


En konstig vinkel på rummet



Sängen där pappa sover



Sängen där Richard sover


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0