TILLBAKA IGEN

Drar igång bloggen igen, men först ska jag visa er vad jag har gjort (har inte knäppt kort på allt så därför minns jag inte allt men ni får nöja er med det jag har).

Några härliga personer på Bjuråkersstämman :)



Hehe en padda som vi hittade och la i en brevlåda :P



Ella var sommarbarn åt mormor och morfar när mamma var liten och nu är hon vuxen och hälsar på oss varje år. Hennes kille heter Robert och hans dotter heter Elin. Elin och jag hade en massa kul tillsammans och jag längar tills i vinter när dom kommer tillbaka! ;)

En bild på Elin när hon äter nudlar :P



Våran granne Tova som mest bor här på sommrarna och vissa helger samt lov och jag, Julia och Elin skrev syskonkontrakt med henne.



Jag och Elin Hansson var i Delsbo och red Ejtonia som var Noras sommarhäst förra året.

Ejtonia var dock väldigt mager D:



Elin & Ejtonia



Min sko som jag sedan kastade mitt på vägen och gick hem barfota från en Båthamn mitt i natten.



Elin & Teij



Elin har min sko på vänsterfoten och på högerfoten har hon Teijs sko och i hans sko har hon sin egen fot. Teij har Elins sko på vänsterfoten och sin egen på högerfoten.



Elin i Teijs tjocktröja ;P



Man lär sig i tidig ålder (Y)



Dagen efter hittade jag mina skor på sidan om vägen ^^



Idag när vi körde båt tappade Richard sin keps i vattnet :P



Nåjja, nu ska jag fortsätta vara tokig, hejdå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0